Inspirationsturen til Paris

Så er vi ved at være landet, og klar til at dele lidt oplevelser med dig. Vi landede sent søndag aften i Kastrup igen, og var fuldstændig fyldt op.

Fyldt op med masser af ny viden og inspiration, men også fyldt op af at rejse – for denne gang.

Billedet viser blot en brøkdel af de ting vi nåede at se. Vi var på messen fra kl. 9:30 – 19:00 og nåede kun 1,5 hal, men det vi så var helt fantastisk og dekoratørerne havde brugt meget tid!

Der fik de virkelig solgt varen flot (som i, åhh se lige det der, det er for vildt… åhh hvad med det der, det er bare super fedt…) Vi fik utrolig god inspiration til op pyntning til jul og hvad fuglebure ikke kan gøre for et ”miljø” det er ikke småting.

Paris

Vejret var ligesom herhjemme -2 grader og søndag lidt diset, så det var ikke noget at skrive hjem om, men det var jo heller ikke det der var i fokus.

Vi overnattede på hotellet Hotel des Comedies som kun ligger 500 m fra Galeries Lafayette, så rimligt centralt i Paris, de var rigtig søde på hotellet og havde en fin morgenbuffet, hvor vi mødtes hver morgen og snakkede om hvad vi skulle se, der var en plan hjemmefra, men en del af denne plan var at være fleksibel i forhold til hvordan tingene udviklede sig – det fungerede rigtig fint.

Om lørdagen, efter en hel dag på messen, tog vi ind til Paris hvor vi fandt restauranten L Office, de var super venlige (jeg kastede mig ud i mit franske, som kun er til turist behov, og hun svarede ligeså pænt på engelsk hihi) vi fik et bord og maden smagte rigtig godt med en fantastik vin til, stemningen var helt perfekt som på en fransk cafe. Søndag var vi på messen igen, hvor vi delte os op i to grupper, dem der skulle bestille varer hjem og dem som gerne ville se resten af messen.

Maison & Objet

Maison & Objet, som messen hedder, ligger uden for Paris ved Parc des expositions de Paris-Nord Villepinte hvor toget køre direkte til.

Det er et kæmpe konferencecenter, den næststørste i hele Frankring og har 246.000 m2 kongresplads fordelt på 8 haller. Det tog kun 30 min at køre i toget fra Gare du Nord til Parc des Expositions station.

Turen var en hel fantastik oplevelse og uvurderlig inspiration, en ting som jeg blev bekræftet i er at vi skal afsted igen til september! Da vi gik rundt og var fuldstændig overvældet af alt det vi så rundt på messen, begyndte vi at se et mønster og få nye ideer.

Vi mødte også Niels, som er direktør ved Boltz home collections, og der skete det, at jo mere vi alle fik talt sammen fik vi ideen om at besøge ham i Hamburg og se hans store showroom, hvor der vises hele Boltz home collections.

Lige nu er jeg ved at samle alle ideerne og få handlet på dem.

Skal du med og se Boltze showroom i Hamburg – Se her

En unik mulighed for at få netværket, blive inspireret og få en god oplevelse med hjem. Dette er en anledning til at bruge mere tid på dig og din virksomheds udvikling. Det kunne være skønt, at have dig med og lære dig bedre at kende.

Skriv endelig til mig her, hvis du vil med. Der er stadig, pladser tilbage.